Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2017 21:37 - ПРИЯТЕЛЮ, СЛОЖИ СИ ОЧИЛА!
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 4157 Коментари: 8 Гласове:
13

Последна промяна: 01.03.2017 21:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Приятелю! Сложи си очила!
Не пускай през очите мрак и злоба!
Че мъчи се душата с теглила,
нарочени от люлката до гроба.

В ефира днес вилнеят бесове.
Не ще ги надкрещи човешки ропот.
Невидим чук от бездните кове
и тъмни сенки по вратите хлопат.

От ангели не стига блага вест
до черните коптори на позора.
Излез от там, приятелю! Излез!
Без стойност е понятието "хора".

Нима са хора шумните тълпи,
от похот и от страст задоволени?
Кипи гневът ти... Зная, че кипи
и тръпнат уморените ти вени.

Приятелю! Сложи си очила,
обърнати към портите на Рая...
Заспи на най-високата скала,
или будувай в нощната омая...

Че този свят, безверно късоглед,
не ще открие смисъл и посока...
Но ти, дори от битието клет,
не хвърляй взор към ямата безока.

Щом днес слепецът трижди е щастлив
да ходи с Вяра, някъде далече...
И с Истина, от живите по-жив,
на Бог да каже: Ето, виждам вече!

А тази Вяра всякак би могла
дори в Небето път да си проправи...
Приятелю! Сложи си очила!
Останалото... Господ ще прибави!

(От стихосбирката "Птицата в теб")

Ведролей


Тагове:   вяра,   очила,   приятел,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Трудно, Ведролей,
20.01.2017 21:51
трудно! Само една четвърт до края на 20 век от общата земна маса са висшите души, ама другите не искат да се учат от тях. Трудно!
цитирай
2. vedroley - Благодаря ти, Роси! Не заради мен, а ...
20.01.2017 21:54
Благодаря ти, Роси! Не заради мен, а само заради Господ, си оставам непоправим оптимист! Някои виждат на гробищата кръстове - аз виждам плюсове! :)

rosiela написа:
трудно! Само една четвърт до края на 20 век от общата земна маса са висшите души, ама другите не искат да се учат от тях. Трудно!

цитирай
3. rosiela - То Божият кръст
20.01.2017 22:21
преди хилядолетия е станал плюс за земляните, ама докато разберат?!
цитирай
4. vedroley - Които са посочени - ще разберат! ...
20.01.2017 23:07
Които са посочени - ще разберат! :)

rosiela написа:
преди хилядолетия е станал плюс за земляните, ама докато разберат?!

цитирай
5. planinitenabulgaria - На фона на това, което се случва, стихотворението Ви, Великий поете,
21.01.2017 10:34
отекна много силно в душата ми. Вчера имах разговор с едни лоши хора, ще пиша постинг за тях. След разговора с тях прехвърлих Балкана от Ябланица до Кремиковци, но не ми олекна, чувствах се като пред експлозия. Сега, след като прочетох стихото Ви се успокоих, на душата ми олекна. Въздействието му върху мен сравнявам с ударите на камбаната, които прозвучаха на Голия връх по време на танца на бесовете. Те притихнаха и изчезнаха след ударите й, появи се Божествена тема.
Поздравявам Ви с великото произведение на Мусоргски, Нощ на голия връх. Случих на страхотен запис. Чуйте и Вие камбаната във финала на тази велика симфонична миниатюра:
https://www.youtube/watch?v=tu1no7hOlSs
цитирай
6. katara - много добро„ харесах!
21.01.2017 10:35
Благодаря ти, Роси! Не заради мен, а само заради Господ, си оставам непоправим оптимист! Някои виждат на гробищата кръстове - аз виждам плюсове! :)

цитирай
7. vedroley - Благодаря ти, Човеко! Духът ти е ...
21.01.2017 17:49
Благодаря ти, Човеко! Духът ти е там, където са и върховете - във високото!

planinitenabulgaria написа:
отекна много силно в душата ми. Вчера имах разговор с едни лоши хора, ще пиша постинг за тях. След разговора с тях прехвърлих Балкана от Ябланица до Кремиковци, но не ми олекна, чувствах се като пред експлозия. Сега, след като прочетох стихото Ви се успокоих, на душата ми олекна. Въздействието му върху мен сравнявам с ударите на камбаната, които прозвучаха на Голия връх по време на танца на бесовете. Те притихнаха и изчезнаха след ударите й, появи се Божествена тема.
Поздравявам Ви с великото произведение на Мусоргски, Нощ на голия връх. Случих на страхотен запис. Чуйте и Вие камбаната във финала на тази велика симфонична миниатюра:
https://www/watch?v=tu1no7hOlSs

цитирай
8. vedroley - Благодаря Ви, Катара! Благ...
21.01.2017 17:50
Благодаря Ви, Катара!

katara написа:
Благодаря ти, Роси! Не заради мен, а само заради Господ, си оставам непоправим оптимист! Някои виждат на гробищата кръстове - аз виждам плюсове! :)


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 887525
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2803
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930