Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2015 16:26 - Сексът и селото 2: Коронясването
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3306 Коментари: 8 Гласове:
16

Последна промяна: 26.08.2015 17:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   За моя голяма изненада на следващия ден Кольо и Фидан бяха на стадиона. Стискаха зъби, повече пуфтяха, но ни един опит за скатаване. На по-следващия ден пак тъй. Изобщо инатливи селяни се оказаха, сериозно впрегнали ината си в нещо градивно. Аз – щастлива. Зарад тренировките. Щото правя това, което обичам.
   Обаче ако на тренировките бях на шест, то преди тях и след тях нещата вървяха на птеродактил страна. Значи, кафето без кафе даде старта. После го правих без вода, а веднъж и без да включа кафемашината. Резултатът от толкоз кьорене над брюкселската дантела накрая бе оплитане на пръстите на ръцете и на краката, та се наложи Салона да идва да ме развързва. Зарязах я. Дантелата. Зарязах и гоблените. От тях ми останаха само набодените пръсти. Мислех, че като спра да се правя на сръчна в ръцете и се захвана с готварство, всичко ще отмине, но не би. Цяла тенджера изхвърлих след варене на яйца без вода. А след това изпразних три флакона от тежките парфюми на Мара, за да се спася от миризмата на разтурен външен клозет. След яйцата сложих супа да се вари, че гладно се не стои. Имаше вкус на потни, захаросани маратонки. Блях! Не я ядох. И прасетата не искаха да я ядат.
   Не си взех поука. Забърках тесто за курабийки. Отхапах от първата и… И счупих зъб. Пърфект! Анбъливабъл даже!
   И ко прайм ся? С тоя счупен зъб! На село зъболекари няма. Ануша се занимаваше с вадене на зъби и лепене на пломби, мостове и каквото там се наложи. Ама тя пък взела, че подбрала селянина си баш майстор и на кални бани у селото след селото през двайсет баира, та чак след двайсет и петия. Все едно в село дере и кал си нямаме.
   Тъпппо!!!
   Няма начин, ще се ходи в града. Автобусът мина, аз махах на шофьора да спре, махах, а той ми се изхили похотливо, подсвирна ми и газ, та се не видя от прах. Жп линия имаше в село, началник гара също, ама не и влак. И Ракетата го нямаше. Да бия пътя до града, на тия жеги – тц, мерси! И кой да ме закара, кой? Кольо. Що той? Щот имал трактор. Па и за тренировка ще се върнем. А и Марето така ще се реабилитира пред мен.
   Хубаво! Айде, от мен да мине! То не, че пък имах друг избор. Аз, Кольо и тракторът му ще прашим към града. Но първо…
   - Ох, дай една голяма, че ще издивея!
   Аз. Нахълтала в „При Тошо Пръча”.
   - Що, ма? – излюбопитства Салона, докато наливаше голямата в канче с надпис „Малиии, голем съм дървеняк!”
   - Ти къде, бе? На сафари ли?
   Пак Салона. Към Кольо. Той тъкмо беше влязъл и се оглеждааше победоносно, сякаш аплодисменти чакаше.
   - Не, що? – отвърна Кольо.
   - Мчи гей парад ли нещо има в града?
   Кольо се ококори съвсем.
   - Де да знам… Що?
   - Ми ти що си се облякъл тъй, бе, незнайнико?
   Облеклото на Кольо! Зарад него жажда ми се отвори! Беше навлякъл Мариният хубавец блестяща леопардова блуза, че и такива маратонки нахлузил на краката си. Аз сраам, срааааам! Па наш Кольо - кеф, пъчене, повдигане на пръсти, гледане отвисоко, гаче целият свят ще му се изсипе в краката. Толкоз фешън се вземаше, че е. Кошмар!!!
   Селяните в бара се разкикотиха и взеха да подвикват.
   - Няма ли да ни запознаеш с....момата, Къше?
   - Де се кри толкоз, бре хубавице?
   - Аре шът, че ще ви спра пиенето! – кресна Салона на селяните и те млъкнаха.
   - На! – подвикна тя на Кольо и му метна през тезгяха чифт цървули и една разръфана, омазнена по джобовете рубашка. – И да не съм те видяла повече с тия животински простотии!
   Кольо схвана. От раз! Дa не повярваш. И пак да не повярваш – преоблече се! А Салона зарита блузата и маратонките с все леопарди по тях в клозета.Уф! Отдъхнах си!
   Вече можехме да тръгваме. И тръгнахме. И мълчим. Кольо зает да пали цигара след цигара. Аз – с кашляне и давене от дима. По едно време не издържах и му се развиках:
   - Абе спри се с тия цигари, бе!!! Аман от тях! Аман от отрова!
   Кольо подскочи на място, хвърли и цигара, и кутия с цигари, че и запалка.
   - Баси и човека си… - промърмори той.
   Не отговорих. А Кольо зачопли нос, уши, зачеса се, дето не го сърби, на седалката си сто пъти се намества, препоти се… Бре!
   - Какво ти е, бре Кольо?
   Той дъвка устни, кашля се, па току изломоти:
   - Аз нали… таковата… не искаш… ти… при зъболекаря… там… да влизам с теб… а?
   Яснооо! Като всеки истински мъж и Кольо го беше страх от зъболекари. Остана да ме чака отвън. В трактора. За по-сигурно. А на мен вътре зъболекарят ми разказа играта на устата. Почна с пломбиране, после мина на пилене, изтъняване, вземане на мярка за корона, пак пилене, пилене, пилене и още пилене. Та като почнаха едни мерки, едно ровене из устата ми, едно опъване на устни и бузи, едно ми ти натискане на короната, едно вадене и пак пилене, пилене, пилене… „Стисни”, „отвори уста”, „затвори”, пак зяпане на захапката ми от безброй страни. Та разгеле и поставянето на коронката. Значи, казвам ви, такова чекнене на устата преживях, каквото всички магистрални жрици накуп не са имали…
   Тежка е короната – вече доказан и от мен факт! Но пък официално съм коронясана особа. И като такава знаех върху кого да излея коронясаната си вече справедливост.    
   Кольо ме чакаше и не беше пушил. Бравос!
   - Следваща спирка - Фидан. – казах аз и потеглихме. 



Гласувай:
16



1. loverka - мартии, милоо ,добре че си ти ...
26.08.2015 19:23
да ме разсмееш за малко ...
сполай ти ,блажена душичке!
имаш ли си спонсор, или пишеш
за тоз ,дето духа навън ;))
цитирай
2. martito - loverka,
26.08.2015 20:38
Привет, душице златна :) Радвам се, че съм те разсмяла, че без настроение... нищо цветно не става :)
И не, миличка, нямам спонсор :)) Ама намери ли се такъв, ще черпяяя :))))
Гуш с целувкааа :)
цитирай
3. zaw12929 - НЕ Е ЛИ ФАКТ, СТРЯСКАЩАТА СТАТИСТИКА:
27.08.2015 06:59
СЕЛОТО ИЗЧЕЗВА- СЕЛИЩАТА СТАВАТ : ГРАДОВЕ С ГЕТА И МОЛОВЕ- ТОВА Е БЪДЕЩЕТО НА КОЛОНИИТЕ И САЩ ТАКА СА УСТРОЕНИ- ГЕРМАНИЯ СЪЩО!

БЪДЕЩЕТО Е УЖАСНО: ПРЕДИ В СЕЛАТА ИМАШЕ РОДИЛНИ ДОМОВЕ, НО ИМАШЕ ФЕРМИ, ГРАДИНИ, ОРАНЖЕРИИ, УЧИЛИЩА МЛАДИ ХОРА С РАБОТНИ МЕСТА- СЕГА:
СЕЛАТА ЩЕ ЖИВЕЯТ, ДОКАТО ИМА ТАМ СТАРЦИ ВЕГЕТИРАЩИ С НИЩОЖНИ ПЕНСИИ.
цитирай
4. martito - zaw12929,
27.08.2015 08:52
Светът се променя - за добро или зло, към добро или зло - без зачение - променя се.
И посоката не е назад...
цитирай
5. stela50 - Къши си зае убедително мястото на главна героиня
27.08.2015 18:38
и истинска селянка... толкова истини се крият в закачливия
безгрижен живот на това извънземно село...
липсва Ракетата... появяват се нови образи, Къши е в стихията си.
Тежка е короната - хареса ми.
Благодаря за настроението, Мартито !
цитирай
6. martito - stela50,
27.08.2015 20:51
Къша е уникална и селянка, от която не се знае какво може да се очаква :) А вече и коронясана:)) Официално. Значи ако досега е била принцеса нелегално - сега вече всичко е на светло :))))))))
Хубава вечер, stela50:) Винаги си добре дошла - за мен е удоволствие :)
цитирай
7. saanki - ти си преродената ..“ Чудомирка“....
28.08.2015 09:10
с голяма радост и...настроение
влизам тук....
Благодаря ,марти ,мила
за ....усмивките ,и ....вдъхновението...
Хубав Уикенд ,златна
цитирай
8. martito - saankii,
28.08.2015 10:02
:)))) Ей, хубавице... ама как позна, че съм чудото на света;) :)))))
Да те нагушкам аз тебе:)))
Благодаря ти аз за подкрепата!
Целувки, хубавице! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844327
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662