Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2007 23:55 - Утре-сборна формация
Автор: melodyabg Категория: Музика   
Прочетен: 10644 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.11.2007 00:38


УТРЕ
Артисти "От Любов към живота
"

Днес се събудих
до теб и денят ми беше странно
усмихнат и лек,пожелах си на ум
и утре да съм тук!

Светът ми се мени всеки миг е разпад
всяко вдишване живот,
всеки страх,път назад и импулс
и утре да съм тук!

Днес се събудих до теб и се
сетих колко чаках за този момент,
но ще има ли друг
и утре да съм тук!

Светът ми се мени всеки миг,всеки час!
Често гледам от страни,нямам сили,
крещя, но без звук
и утре да съм тук!

Чуй ме с теб сме скрили толкова любов!
И за кого я крием, за кога я пазим!
Чуй ме всичко друго е безмислено!
Няма грешен път всичко е простимо!

Утрееееееееее
Светът ще се върти и без мене ще гледа към звездите и пак ще руши стени,
но без аз и ти този свят няма смисъл въобще да се върти.
Утрееееееее
Светът ще се върти и без мене,ще търси стари истини и нови идоли.
На всичко на пук обещавам на теб и утре да съм тук!

Утреееееееееее

Болката е сила всеки ден неволно уча това,
но бях тук и съм тук,
и съм тук,
и утре ще бъда тук!
(Днес се събудих
до теб и денят ми беше странно
усмихнат и лек,пожелах си
и утре да съм тук!)

Чуй мееее(Слушам те слънчице) с теб сме скрили толкова любов!(Защо ли?)
И за кого я крием, за кога я пазим!
Чуй ме всичко друго е безмислено!
Няма грешен път всичко е простимо!

Светът ще се върти и без мене,ще гледа към звездите и пак ще руши стени,
но без аз и ти този всят няма смисъл въобще да се върти!
Утрееееееее
Светът ще се върти и без мене,ще търси стари истини и нови идолии!
На всичко на пук обещавам на теб и утре да съм тук!

Утрееееееееееееееееееее!!!








Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: melodyabg
Категория: Музика
Прочетен: 890630
Постинги: 53
Коментари: 91
Гласове: 1079
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031